پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.
پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.

کیوی علیا از نمایی دور

 برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید. 

 کیوی علیا از نمایی دور 

 

عکس از : مدیر سایت - سروش

نظرات 3 + ارسال نظر
s.reza eliasy پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.carbon3.blogfa.com

چاکر داش سروش ....
ارادت خاص دارم خدمتت .......
جناب تغیر لینک شما به .ir انجام گرفت ...
اشکال از من بود که تغییر نداده بودم.....
در ضمن اگه یه آدرسی دقیق از باغ شکوفه ها بهم بدی ممنون میشم ....
مثل همیشه از شما تشکر میکنم...
منتظر حضور شما هستم...
موفق باشید ....
س.رضا الیاسی

گوهر مراد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام ممنون از مطالب خوب وبلاگ جناب عالی
وار اولاسوز

اسمتون خیلی آشناست!
ممنون از لطفطون!
بازم به ما سر بزنید.

سارای چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

منطقه زیبای کیوی خیلی قشنگ بود کاش در ورودی شهر تلبلوی بزرگی از مختصات اماکن دیدنی منطقه برای راهنمایی نصب بشه و..........؟

ممنون از نظرتون!
تو همین فکر بودیم!
با شهرداری وارد مذاکره خواهیم شد!
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد