پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.
پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.

منظره ای زیبا از چشمه سنگی (داش بیلاق) (کیوی علیا)

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام قارداشیم.تشککور باش چکدیگینیزدن.ایسته سوز لینکوزی سیله رم.آما اگر لوطف بویوروب منیم وئبلاگیمین ایری سین بویورسوز من دوزله یرم
چوخ ممنون
یاشاسین کیویلی قارداشیمی

پیریکلی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://pirikli.persianblog.ir

سلام قارداشیم.تشککور باش چکدیگینیزدن.ایسته سوز لینکوزی سیله رم.آما اگر لوطف بویوروب منیم وئبلاگیمین ایری سین بویورسوز من دوزله یرم
چوخ ممنون
یاشاسین کیویلی قارداشیمی

کاووس جباری هواشانق چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام
با توجه به اینکه روستای مارا هم یاد کرده اید متشکریم سایت خوبی است
یاشاسین

ممنونیم از کاووس جان امیدواریم شما نیز از ما راضی باشید انشالله در آینده نه چندان دور بیشتر به روستای باضفای شما خواهیم پرداخت!
متشکریم از بازدید و نظردهی شما

با تشکر

کاووس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://havashanag.blogfa.com

ممنون که به نظرم جواب مثبت دادین دوست عزیزم منم به تازیگها یه وبلاگ از روستای خودمان تهیه کردم اگه دوست داشتی به من هم سر بزن میخوام از نقطه نظراتت استفاده بکنم

کاووس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://havashanag452.blogfa .com

ببخشید مهندس جون ادرس وبلاگم اون بالا اشتباه تایپ کردم این پایینیه صحیح هست خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد