پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.
پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.

عکس منتخب مردادماه-کیوی علیا

برای مشاهده این تصویر بروی لینک زیر کلیک کنید. 

.

.

 

http://kivicity.persiangig.com/image/Tasavire-mah/Kivi-e-Olia.jpg 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
م.شیرعلی پور دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://khalkhalim.mihanblog.com

با سلام خدمت اعضای فعال سایت کیوی سیتی.
بنده از بابت نظراتی که تو وبلاگ داده بودید بسیار ممنون و سپاسگزارم .
اخیرا که جشنواره رغایب برگزار شد حدود ۴۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان نامی کشورمان هم حضور داشتند که به دعوت دکتر خالقی به منطقه خلخال آمده بودند .
روز قبل از این مراسم دکتر خالقی اینها را برای عکاسی به مکانهای دیدنی و توریستی خلخال و گیوی بردند . از جمله روستای کزج و جاده اسالم به خلخال و شهر گیوی .
از قدیم گفتند که از ماست که بر ماست . در شهر گیوی فرمانداری گیوی علاوه بر اینکه استقبال خوبی از این حرکت به عمل نیاوردند به هیچ وجه همکاری لازم را هم انجام ندادند ( بنده خودم شاهد بودم ) . البته عدم همکاری فرمانداری گیوی فقط به این موضوع اخیر بر نمی گردد .
من از شما خواهش می کنم اگر مطلب خاصی حتی گلایه خاصی از نماینده خلخال و گیوی (‌ دکتر خالقی ) دارید ، حتما تو سایت ایشون مطرح کنید . من شخصا شاهد این هستم که نظرات بازدید کنندگان چقدر برای ایشون مهم است .
ممنون از نظراتتون .
خلخال و گیوی باید آباد شوند با تلاش ما و شما .
به امید دیدار

با تشکر از نظردهی شما!

عباس چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://dashqapi.blogsky.com

سلام
سیزین بو وبی یولا سالماغینیز چوخ دیرلی دیر، بیر یاریشما(مسابقه) باشلامالیسینیز بو عونواندا: بو قدر طبیعی ثروتلرله نییه خالخال کویو منطقه سی بو قدر یوخسوللوقدان عذاب چکیر. یوللارینین یاخشی اولماماسی، دمیر یولو اولماماسی، ...

یاشامالی سنیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد