پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.
پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.

اشتباهی آشکار، سهو یا عمد؟!

مطمئاً هیچ جای شکی نیست که شهرستان خلخال یکی از مهمترین و قدرتمندترین شهرستان های استان اردبیل است، و دارای موقعیت و اهمیت خاصی از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سطح استان می باشد. اما نباید گستره ی این موقعیت و اهمیت از حوزه ی مربوط به خود خارج گردد و موجب تعدی به حقوق سایر شهرستان ها شود.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید توسط یکی از نویسندگان پایگاه اینترنتی کیوی سیتی در شهر اردبیل از تابلویی واقع در ابتدای خیابان شهید باکری(میدان جانبازان) گرفته شده است. همانطور که مشاهده می کنید روی این تابلو که جنبه ی اطلاع رسانی برای گردشگران را دارد کلمه"آبگرم خلخال" نوشته شده است

آبگرم کیوی،آبگرم گیوی،کیوی سویی

در حالی که از تاریخ 05/10/1375 ه.ش شهرستان کوثر به مرکزیت شهر کیوی طبق تصویب نامه وزارت کشور به شماره: 121307/ت 17293ک که به تایید ریاست جمهوری وقت رسید از شهرستان خلخال منتزع گشته و از آن به بعد نیز مجموعه گردشگری آبگرم زیر نظر شهرستان کوثر(شهر کیوی) در آمده و اداره می شود.

آبگرم کیوی( کیوی سوئی ، کؤیؤ سوئی ، ایستی سو ) کاملا در محدوده ی شهرستان کوثر قرار دارد و در فاصله 5 کیلومتر از شهر کیوی واقع شده در حالی که این فاصله از شهر خلخال برابر 25 کیلومتر است.

مطمئناً دوستان و همشهریان عزیز کاملا بر اهمیت این قضیه از ابعاد گوناگون اشراف دارند که باید نام" آبگرم کیوی "روی آن تابلوی اطلاع رسانی نقش ببندد نه اسم غیرواقعی"آبگرم خلخال".

بنابراین باید بررسی شود که چه دلیلی باعث نصب چنین تابلویی در شهر اردبیل شده است. گروه نویسندگان پایگاه اینترنتی کیوی سیتی و عموم کیویایی های دلسوز، این مسئله مهم و خطیر را تا زمان پاسخگوئی مسئولان به آن، دنبال خواهند کرد و تمام نیروی خود را برای دفاع از حق پایمال شده ی شهرستان کوثر به کار خواهند گرفت.

امید است مسئولان امر با توجه به صحت ادعاهای بیان شده و اهمیت آن، هر چه سریعتر نسبت به رفع این قضیه اقدام کنند.

ومن الله التوفیق               

گروه نویسندگان پایگاه اینترنتی کیوی سیتی

نکته قابل توجه دیگر این است که در شهر اردبیل تابلوهای بسیاری برای راهنمایی مسافران نصب شده است که به جرات می توان گفت که روی هیچ یک از تابلوهای اصلی و کلیدی نام شهر کیوی نوشته نشده است گویی چنین شهری وجود ندارد یا در گذشته های دور به کلی از صفحه ی روزگار محو گشته است. 

خلخال

امید است با توجه مسئولان امر شهرستان های اردبیل و کوثر این کم لطفی برطرف گردد و با تعاملات سازنده و همکاری های دوطرفه زمینه معرفی شهر کیوی به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان زیبای اردبیل فراهم گردد.

نکته بسیار مهم: خوانندگان گرامی و محترم توجه داشته باشند که مطالبی که در این پست مطرح شد تنها جنبه بیان گلایه عده ای دلسوز شهر کیوی داشته و هیچ گونه قصد غیرمعمول و نامتعارف را نداشته است. برای همه خوانندگان محترم واضح و مبرهن است که تاریخ، جامعه و فرهنگ کیوی و خلخال از یکدیگر جدا نیست و همیشه در هم طنیده بوده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شیرعلی پور سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.khalkhalim.com

با سلام خدمت همه بروبچ سایت کیوی .
لینک سایت شما رو جزو سایتهای مهم در صفحه اصلی سایت خلخالیم قرار دادم تا شما هم یواش یواش به فکر دست و پا کردن یک سایت درست و حسابی برای گیوی باشید .
بنده هم هر کمکی از دستم بیاد در خدمتتون هستم .
من مطمئنم شما می تونید .

مسعود شیرعلی پور سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.khalkhalim.com

افتتاح رسمی سایت خلخالیم در سالروز ولادت امام رضا ( ع‌ )

مینا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.simka.tk

همکا رگرامی:
هنگامیکه از یک فروشگاه معتبر خرید میکنید.همیشه از کیفیتی بالا و هزینه های پایین بهره مند هستید.گروه سیمکا وابسته به سیستم مکانیزه کالا به خاطر افزایش رضایت مندی شما –ایجاد نرخ مطلوب تر با کیفیت بهتر کالاها-گسترش اجناس و تنوع محصولات با سرعت تحویل بیشتر تاسیس شد.انتخاب کالاهای جذاب با کیفیت و قیمت های استثنایی –ارایه خدمات به مشتریان عزیز به محبوبیت سیمکا افزوده و باعث شده هر هفته دهها خریدار به جمع ما بپیوندد.
خرید زمانی خاطره انگیز و لذت بخش و رضایت مند است که شما با یک راهنمای مطمین و دلسوزو معتبر همراه باشید
موفق باشید-سیمکا
با سیمکا هیچکس تنها نیست,

نسرین برزگر گیوی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

سایت جالبی بود ولی برای کسی که اهل این شهر نیست جای تبلیغ ومعرفی بیشتری داره موفق باشید.
یکی از همشهریان ساکن تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد