پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.
پایگاه اینترنتی شهر گیوی

پایگاه اینترنتی شهر گیوی

در این پایگاه اخبار، تصاویر و مقالات مربوز به شهر گیوی قرار می گیرد.

شعر ترانه

                                          ترانه

 

     دوباره بازم اومد فصل بهار

     دوباره بازم شده وقت قرار

                           دربه در گشتم به دنبال نشون

                              کسی که برام باشه یه همزبون

     دل من پراز آتیشه می دونم

     زندگی بی تونمیشه می دونم

                                      می دونم که خیلی خستم می دونم

                                  با اینکه دل روشکستی می مونم

     این دلم پرشده ازعشق وغرور

     منم هستم واسه توسنگ صبور

                          اشک تو بارون و یادم میاره

                            این دلم وای دیگه آروم نداره

     دوباره این دلم وصداش بکن

     تو بیا ازغصه ها رهاش بکن

                              این دلم دوست داره خیلی زیاد

                           دل عاشقم فقط تورو میخواد

 

 

 

                                                   

شاعر:خانم حمزه پور کیوی 
نظرات 1 + ارسال نظر
solmaz شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ http://namin1387.persianblog.ir/

سلام
اولا سپاس گذارم که جواب دادید با وجود مشغله کاری که دارید من شرمندم که مزاحم شدم دوست عزیز من همین مکان ها رو م یخوام هر چند تا که باشه ودر توان شما باشه من می خوام یک محموعه از این اسم ها تهیه کنم اگه کمکم کنید واقعا سپاسگذار شما خواهم بود اگه هم کتابی می شناسید که این اسام یرا دارد برام معرفی کنید منتظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد